Loading...

KODAS: HG9025

 

AUŠINIMO SISTEMOS PROFILAKTINIAI IR REMONTO MIŠINIAI

Daugelis brangių automobilių taisymo darbų susiję su aušinimo sistemos gedimais, kurie skatina variklio perkaitimą. Pagrindinės gedimo priežastys yra: pablogėjęs šilumos atidavimas nuo paviršiaus aušinamajam skysčiui dėl sistemos užteršimo nuoviromis, nuosėdomis; sistemos nesandarumo dėl suirusio vandens siurblio riebokšlio, kurį sukelia aušinimo skystyje esančios nuovirų šiurkščios dalelės ir rūdys. Rekomenduojama „Radiator Rust Stop“ profilaktiškai pilti į aušinimo sistemą kartą per metus arba tuo atveju jei aušinimo skystis įgauna rusvą atspalvį.

Patikimai šalina aušinimo skysčio varvėjimą iš radiatoriaus ir kitų aušinimo sistemos elementų. Neišgaruoja, išlaiko aukštą temperatūrą, lieka sistemoje ir neleidžia vėl atsirasti nuotekoms. Nekenkia plienui, ketui, spalvotiems lydiniams, plastikui, gumai. Galima naudoti su visais aušinimo skysčiais. Neužkemša radiatoriaus vamzdelių, kietėja tik nuotekų vietose.

 

 

Sandarumo testas

  • Užveskite ir pašildykite variklį iki darbinės temperatūros (su užsuktu radiatoriaus dangteliu ir normaliu skysčio lygiu). Esant mažoms variklio apsukoms, ranka suspauskite radiatoriaus viršutinį atvamzdį – turi būti jaučiamas slėgis, kaip dviračio padangoje. Jei spaudimo nėra, vadinasi, reikia tęsti gedimo paieškas.

 

 

 

 

 

  • Pakeiskite radiatoriaus arba plėtimosi bakelio (priklausomai nuo to, kur yra reguliavimo vožtuvas) dangtelį. Jei slėgis neatsirado, reikia naudoti „Mišinį, skirtą radiatorių ir aušinimo sistemos remontui“ HG9025 (Radiator Stop Leak) arba HG9029 (intensyvaus naudojimo transporto priemonėms), tai tolygu bandymui hidrauliniu slėgiu. Mišinys pats suras mažus pratekėjimus ir patikimai juos pašalins, neužkimšdamas radiatoriaus ir šildymo krosnelės vamzdelių.

 

 

 

 

  • 90% atvejų, praėjus 20–30 min. po HG9025 panaudojimo, atkuriamas slėgis sistemoje, ir jūs, suspaudę viršutinę žarną, iš karto tai pajusite. Po to sumažės benzino sunaudojimas, CO išmetimas.
HG9025