Loading...

KODAS: HG9037

 

AUŠINIMO SISTEMOS PROFILAKTINIAI IR REMONTO MIŠINIAI

Daugelis brangių automobilių taisymo darbų susiję su aušinimo sistemos gedimais, kurie skatina variklio perkaitimą. Pagrindinės gedimo priežastys yra: pablogėjęs šilumos atidavimas nuo paviršiaus aušinamajam skysčiui dėl sistemos užteršimo nuoviromis, nuosėdomis; sistemos nesandarumo dėl suirusio vandens siurblio riebokšlio, kurį sukelia aušinimo skystyje esančios nuovirų šiurkščios dalelės ir rūdys. Rekomenduojama „Radiator Rust Stop“ profilaktiškai pilti į aušinimo sistemą kartą per metus arba tuo atveju jei aušinimo skystis įgauna rusvą atspalvį.

Jeigu aušinimo skystis išteka iš šalto variklio, paleidžiant iš duslintuvo rūksta balti tiršti dūmai, o pašildžius variklį, dūmų išskyrimas liaujasi, tai liudija apie gedimą arba plyšių atsiradimą galvutėje. Pilamas tik į vandenį (aušinimo skystį reikia išpilti)! Siūlomi mišiniai išlaiko vibraciją, temperatūros skirtumus, didelį slėgį, neišplaunami, neištirpinami.

 

Sandariklis suformuoja elastingą kintamąjį kamštį, išsilaikantį dėl plyšių sienų nelygaus paviršiaus
Skysčio slėgis FLUSH Kamštis
Radiatoriaus vamzdelio arba bakelio sienos
FLUSH
Buityje „METALLIC BLOCK SEAL“ gali būti naudojamas uždaroms šildymo sistemoms remontuoti. Nuotraukoje matyti, kaip vanduo su mišiniu skverbiasi per ketaus šilumokaičio plyšį. Šilumokaičiui įkaitus, pratekėjimas sustabdomas. Po remonto pratekėjimo vieta (plyšys) praktiškai nematoma, ją užkiša mišinys.
Patikimai šalina aušinimo skysčio varvėjimą per bloko galvutės tarpiklį. Aliuminines ir ketaus galvutes ir blokus veikia suvirinimo stiprumu. Patikimai šalina varinių, aliumininių ir kompozitinių radiatorių, šilumokaičių, šildytuvo čiaupų stiprų varvėjimą.

Pilamas tik į vandenį (aušinimo skystį reikia išpilti)!